مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 دی 1399 ساعت 08:502021-01-05سياسي

تصمیمات شورای شهر کاشان برای تسریع ساخت باغ موزه دفاع مقدس


در نشست شورای اسلامی شهر کاشان مقرر شد کمیته ای با حضور فرماندهی ناحیه بسیج شهرستان تشکیل شود تا پیش بینی های لازم در خصوص میزان بودجه و نیازهای ایجاد باغ موزه دفاع مقدس صورت بگیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کاشان، علیرضا پورعسکری امروز در صد و هفتادمین نشست علنی شورا شهر کاشان با محوریت بررسی آخرین وضعیت باغ موزه دفاع مقدس، اظهار کرد: سردار سرلشکر بسیجی مخلص حاج قاسم سلیمانی جلوه آبرو و افتخار برای کشور ما در دنیا بود که به حق در زمان دفاع مقدس و مبارزه با استکبار جهانی به ویژه جرثومه کثیف داعش و تکفیری ها شجاعت کم نظری از خود نشان داد.

رییس شورای شهر کاشان بابیان اینکه، امروز بر عهده ماست که با تأسی از روح بلند این شهید والامقام و این انسان وارسته در ادامه مسیر خدمت به انقلاب کشور ایشان را الگوی خود قرار دهیم، افزود: استقبال کم نظیر از تشییع شهید سلیمانی جلوه وفاداری و تعهد مردم به کشور بود که همین موضوع توانست موجب تقویت روحیه ایثار و فداکاری در بین مردم کشور به ویژه رزمندگان اسلام در جبهه مقاومت شود.

کریم اکبری نیز در این نشست با اشاره به اینکه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی با حضور دلیرانه شان در تمامی صحنه های نبرد نام انقلاب را زنده نگه داشت، گفت: امروز حاج قاسم سلیمانی یک مکتب است نه یک فرد که بر ما لازم است جایگا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصمیمات شورای شهر کاشان برای تسریع ساخت باغ موزه دفاع مقدس

تصمیمات شورای شهر کاشان برای تسریع ساخت باغ موزه دفاع مقدس