مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 دی 1399 ساعت 08:352021-01-05اقتصادي

180 پرونده قاچاق کالا در مازندران تشکیل شد


رییس سازمان صمت مازندران با اشاره به تشکیل 180 پرونده قاچاق طی 9 ماه سال جاری در استان ارزش این پرونده ها را 25 میلیارد ریال اعلام کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حسینقلی قوانلو با بیان اینکه یکی از مأموریت های این سازمان مبارزه با قاچاق کالا و ارز و نظارت ویژه بر بازار در این حوزه است، افزود: بر همین اساس تیم های بازرسی به طور دائم با رصد بازار نسبت به اجرای طرح های نظارتی پرداخته و در همین راستا از ابتدای سال جاری تا پایان آذر ماه پنج هزار و 600 مورد بازرسی از واحدهای عرضه کننده کالاها و انبارها صورت گرفته است.

وی در ادامه اظهار داشت: در پی بازرسی های انجام شده 180 مورد متخلف شناسایی شده و برای آنها پرونده تخلف تشکیل شده است.

وی ارزش ریالی پرونده های تشکیل شده را بیش از 25 میلیارد ریال عنوان و تصریح کرد: پروندهای متشکله جهت صدور رأی به شعب تعزیرات حکومتی ارسال شده است رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران همچنین با اشاره به اینکه از ابتدای سال جاری تا پایان آذر ماه میزان 136 میلیون دلار کالا از گمرکات استان مازندران صادر شده است، افزود: طی این مدت 516 هزار تن کالا از گمرکات استان به خارج از کشور صادر شده است.

وی عمده کالاهای صادراتی از استان مازندران به کشورهای هدف را مواد معدنی، آب میوه، کاغذ، فراورده های لبنی، بستنی، گل و گیاه و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

180 پرونده قاچاق کالا در مازندران تشکیل شد

180 پرونده قاچاق کالا در مازندران تشکیل شد