مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 دی 1399 ساعت 08:102021-01-05اجتماعي

استفاده از مازوت در نیروگاه منتظرقائم ممنوع است


معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز گفت: برای کاهش غلظت آلاینده های هوا بنا شده تا مدتی میزان توزیع بنزین معمولی در استان کاهش یابد و توزیع بنزین یورو4 بیشتر شود.

- ایسنا/البرز معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز گفت: برای کاهش غلظت آلاینده های هوا بنا شده تا مدتی میزان توزیع بنزین معمولی در استان کاهش یابد و توزیع بنزین یورو4 بیشتر شود.

علی درویش پور در گفت وگو با ایسنا با اشاره به اینکه طبق استعلام از اداره کل هواشناسی البرز تا پایان هفته شاهد پایداری هوا و پدیده وارونگی دما در استان هستیم، اظهار کرد: برای کاهش آلودگی هوا کمیته اضطراری تشکیل شده که مصوبات آن به همه دستگاه ها ابلاغ شده است.

وی ادامه داد: براساس تصمیم کمیته اضطرار آلودگی هوای استان، تمام فعالیت های عمرانی که باعث تشدید آلودگی هوا می شود تا پایان هفته متوقف شده است.

وی توضیح داد: طی مدت مذکور کلیه معادن شن و ماسه و کارخانه های تولید بتن تعطیل و استفاده از سوخت مازوت در نیروگاه منتظرقائم ممنوع شده است.

این مسئول اضافه کرد: با توجه به اینکه آلودگی هوا ممکن است برای گروه های حساسی که در سطح شهر تردد دارند مشکل ساز شود، آمبولانس های اورژانس در معابر پرتردد حضور دارند تا در صورت بروز مشکل بتوانند در کمترین زمان به مردم خدمات رسانی کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده از مازوت در نیروگاه منتظرقائم ممنوع است

استفاده از مازوت در نیروگاه منتظرقائم ممنوع است