مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 دی 1399 ساعت 07:552021-01-05پزشكي

خطرات جدی ورود ذرات آلاینده هوا به خون


دبیر ستاد کرونای دانشگاه علوم پزشکی البرز گفت: مردم می توانند با رعایت اصول  ساده مثل در خانه ماندن، نوشیدن مایعات، خودداری از انجام فعالیت های  فیزیکی و ورزشی، - ایسنا/البرز دبیر ستاد کرونای دانشگاه علوم پزشکی البرز گفت: مردم می توانند با رعایت اصول  ساده مثل در خانه ماندن، نوشیدن مایعات، خودداری از انجام فعالیت های  فیزیکی و ورزشی، مصرف میوه و سبزیجات و حذف غذاهای بی ارزش تا حد امکان از آسیب های ناشی از آلودگی هوا جلوگیری کنند.

علیرضا سلیمانی در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: با توجه به اینکه البرز در وضعیت آلودگی هوا و وارونگی دما قرار دارد، مردم به ویژه گروه های حساس باید از تردد غیر ضروری در شهر خودداری کنند.

وی افزود: استنشاق هوای آلوده نه تنها برای گروه های حساس بلکه افراد سالم خطرناک است بنابراین از شهروندان درخواست می شود حتی الامکان از منزل خارج نشوند و انجام امور غیر ضروری خود را به روزهای بعد موکول کنند.

وی با اشاره به اینکه ورود ذرات آلاینده هوا به خون خطراتی جدی به همراه دارد، ادامه داد: مردم می توانند با رعایت اصول ساده مثل در خانه ماندن، نوشیدن مایعات، خودداری از انجام فعالیت های فیزیکی و ورزشی، مصرف میوه و سبزیجات و حذف غذاهای بی ارزش تا حد امکان از آسیب های ناشی از آلودگی هوا جلوگیری کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خطرات جدی ورود ذرات آلاینده هوا به خون

خطرات جدی ورود ذرات آلاینده هوا به خون