مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 دی 1399 ساعت 07:502021-01-05سياسي

غنی سازی و توسعه مراکز هسته ای در دستورکار ایران


عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی گفت: در پاسخ به روند اقدامات خصمانه آمریکا علیه جمهوری اسلامی و همراهی کشورهای اروپایی با آن، دولت موظف شده بحث غنی سازی و توسعه مراکز هسته ای را در دستورکار قرار دهد.

- ایسنا/گیلان عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی گفت: در پاسخ به روند اقدامات خصمانه آمریکا علیه جمهوری اسلامی و همراهی کشورهای اروپایی با آن، دولت موظف شده بحث غنی سازی و توسعه مراکز هسته ای را در دستورکار قرار دهد.

سیدعلی آقازاده در گفت وگو با ایسنا با اشاره به آغاز فرآیند تولید اورانیوم با غنای 20 درصد اظهار کرد: در پاسخ به روند اقدامات خصمانه آمریکا علیه جمهوری اسلامی و همراهی کشورهای اروپایی با آن، طرح اقدام راهبردی برای لغو تحریم ها در مجلس شورای اسلامی به تصویب رسید.

وی با اشاره به تصویب اقدام راهبردی در راستای کاهش تعهدات هسته ای ایران در مقابل بدعهدی های طرف مقابل برجامی، افزود: با توجه به قانون اقدام راهبردی، دولت موظف شده بحث غنی سازی و توسعه مراکز هسته ای را در دستور کار قرار داده، در بحث پروتکل الحاقی نیز فرصت زیادی باقی نمانده و تنها یک ماه از زمان لازم الاجرا بودن آن گذشته که باید اجرایی شود.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی با اشاره به واکنش برخی از کشورهای اروپایی و همچنین رژیم منحوس صه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

غنی سازی و توسعه مراکز هسته ای در دستورکار ایران

غنی سازی و توسعه مراکز هسته ای در دستورکار ایران