مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 دی 1399 ساعت 07:452021-01-05اجتماعي

97 درصد دانش آموزان کردستانی در طرح کوچ شرکت کردند


معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش کردستان گفت: از ابتدای شروع طرح ملی «کوچ» تا امروز بیش از 97 درصد از دانش آموزان کردستانی در این طرح شرکت کرده اند.

- افشین خوشگوار در گفت وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد: طرح کنترل وزن و چاقی دانش آموزان با عنوان طرح کوچ در مدارس سطح کشور از شهریورماه سال جاری آغاز شد و همزمان با آن، این طرح در مدارس کردستان نیز به اجرا درآمد.

وی افزود: طرح کنترل وزن و چاقی دانش آموزان با هدف ترویج سبک زندگی فعال و سالم در تمامی مدارس استان به مرحله اجرا درآمد و تا امروز بیش از 97 درصد از جمعیت دانش آموزی استان در این طرح شرکت کرده اند.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش کردستان ادامه داد: در مرحله اول این طرح مشخصات وزنی دانش آموزان ثبت شده و دانش آموزانی که در پایان اجرای این طرح موفق به کنترل وزن خود شده باشند، مورد تشویق قرار می گیرند.

خوشگوار یادآور شد: در این طرح وضعیت سلامت دانش آموزان از لحاظ وزن و چاقی را به اطلاع خانواده ها می رسانیم و دانش آموزان بسیار چاق و بسیار لاغر را نیز به مراکز بهداشتی و درمانی ارجاع داده می شوند.

وی بیان کرد: در مرحله چهارم این طرح نیز که در دهه اول اسفند ماه آغاز می شود، دانش آموزانی که در مرحله اول چاق بوده و یا اضافه وزن داشته اند مورد پایش مجدد قرار گرفته تا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

97 درصد دانش آموزان کردستانی در طرح کوچ شرکت کردند

97 درصد دانش آموزان کردستانی در طرح کوچ شرکت کردند