مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 دی 1399 ساعت 07:302021-01-05اقتصادي

بخت آزمایی برای بدبختی ، غارت و ویرانگری


 فضای مجازی، حالا همه پدیده های واقعی را به ساده ترین شکل در دسترس عموم مردم قرارداده است؛ حتی قمارخانه را! -  فضای مجازی، حالا همه پدیده های واقعی را به ساده ترین شکل در دسترس عموم مردم قرارداده است؛ حتی قمارخانه را! به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، کیهان نوشت: فضای مجازی، حالا همه پدیده های واقعی را به ساده ترین شکل در دسترس عموم مردم قرارداده است؛ حتی قمارخانه را! سال هاست که با گسترش شبکه های اجتماعی و اینترنت، محافل قماربازی نیز در هزارتوهای دنیای مجازی برگزار می شود.

مشکلات اقتصادی و بحران بیکاری و فقدان شغل مناسب نیز به آن دامن می زند.

اما باز هم قبل از نهادها و مسئولان فرهنگی، برخی از سلبریتی ها و شاخ های مجازی بودند که با داغ کردن این محافل و حضورشان در خدمت قمارخانه ها، زنگ هشدار را به صدا درآوردند! بله؛ برخی از سلبریتی ها و شاخ های فضای مجازی که اغلب، در خط مقدم هر نوع کجروی و جریان منفی قرار دارند، پایشان به سایت ها و صفحات قماربازی در فضای مجازی هم باز شد و شهرت آنها باعث شد تا از برپا شدن این برنامه ها در فضای مجازی با خبر شوند.

در قمارخانه های مجازی، ارقام عجیبی رد و بدل می شود؛ از مبالغ چند صدهزار تومانی تا چند میلیونی؛ برخی از منابع حتی از به میان آمدن مبالغ 100 میلیونی خبر داده اند؛ اغلب شرکت کنندگان نیز شکست می خورن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بخت آزمایی برای بدبختی ، غارت و ویرانگری

بخت آزمایی برای بدبختی ، غارت و ویرانگری