مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 دی 1399 ساعت 07:102021-01-05سياسي

آغاز تمرین بزرگ رزم پهپادی ارتش در سمنان


نخستین تمرین بزرگ رزم پهپادی ارتش با شرکت صدها فروند پهپاد از نیروهای چهارگانه ارتش صبح امروز در منطقه عمومی سمنان آغاز شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایلنا، دریادار سید محمود موسوی معاون عملیات ارتش روز سه شنبه در تشریح ابعاد مختلف این تمرین بزرگ اظهار کرد: جمهوری اسلامی ایران امروز یکی از کشورهای توانمند جهان در حوزه هواپیماهای بدون سرنشین محسوب می شود.

وی افزود: در تمرین بزرگ رزم پهپادی ارتش انواع مختلف سامانه های پهپادی در نیروهای زمینی، پدافند هوایی، هوایی و دریایی ارتش در شرایط رزم واقعی به اجرای مأموریت های تعریف شده خواهند پرداخت.

دریادار موسوی خاطرنشان کرد: اجرای عملیات های رزمی پهپادی شامل رهگیری هوایی و انهدام اهداف هوایی با استفاده از موشک هوابه هوا، انهدام اهداف زمینی با استفاده از بمب ها و موشک های نقطه زن و همچنین بکارگیری گسترده پهپادهای انتحاری از جمله اقداماتی است که در بخش عملیاتی این تمرین اجرا می شود.

معاون عملیات ارتش ادامه داد: پرواز پهپادهای نیروی دریایی ارتش از روی شناور در آب های جنوبی کشور، پرواز برد بلند پهپادهای انتحاری نقطه زن برای انهدام اهداف حساس و حیاتی در عمق خاک دشمن از طرح های تمرینی رزم پهپادی خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز تمرین بزرگ رزم پهپادی ارتش در سمنان

آغاز تمرین بزرگ رزم پهپادی ارتش در سمنان