مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 دی 1399 ساعت 07:052021-01-05سياسي

برون سپاری امورات کمک به نیازمندان از طریق مراکز نیکوکاری


مدیرکل کمیته امداد استان کردستان گفت: هدف از ایجاد مراکز نیکوکاری برون سپاری امورات کمک به نیازمندان به مردم است و از طریق این مراکز توسط مردم نیازمندان شناسایی و به آنها کمک خواهد شد.

- ایسنا/کردستان مدیرکل کمیته امداد استان کردستان گفت: هدف از ایجاد مراکز نیکوکاری برون سپاری امورات کمک به نیازمندان به مردم است و از طریق این مراکز توسط مردم نیازمندان شناسایی و به آنها کمک خواهد شد.

محمد رسول شیخی زاده در مراسم افتتاح دو مرکز نیکوکاری در سنندج عنوان کرد:هم اکنون 65 مرکز نیکوکاری در سطح استان کردستان مشغول به فعالیت هستند.

وی افزود: مرکز نیکوکاری دانشگاه فرهنگیان که امروز افتتاح شد با هدف کمک به دانشجویان نیازمند ایجاد شده است.

شیخی زاده ادامه داد: هدف از ایجاد مراکز نیکوکاری برون سپاری امورات کمک به نیازمندان به مردم است و از طریق این مراکز توسط مردم، نیازمندان شناسایی و به آنها کمک خواهد شد.

وی گفت: هم اکنون هیچ خانواده ای که نیازمند واقعی باشد و تحت پوشش دستگاه ها ی حمایتی نباشند وجود ندارد و اگر کسی هم وجود دارد در صورت معرفی شدن و مستحق بودن تحت حمایت این نهاد قرار خواهد گرفت.

مدیر کل کمیته امداد استان کردستان با بیان اینکه تعدادی از مراکز نیکوکاری تخصصی هستند، تصریح کرد: سه مرکز در سطح استان با عنوان مراکز نیکوکار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برون سپاری امورات کمک به نیازمندان از طریق مراکز نیکوکاری

برون سپاری امورات کمک به نیازمندان از طریق مراکز نیکوکاری