مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 دی 1399 ساعت 06:452021-01-05حوادث

برخی حاشیه نشینان جنگل های گلستان در کار قاچاق چوب هستند


فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی گلستان با اشاره به اینکه قاچاق سازمان یافته چوب در این استان وجود ندارد، گفت: آنچه که به عنوان قاچاق در جنگل های گلستان داریم، - ایسنا/گلستان فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی گلستان با اشاره به اینکه قاچاق سازمان یافته چوب در این استان وجود ندارد، گفت: آنچه که به عنوان قاچاق در جنگل های گلستان داریم، برخی روستاییان حاشیه نشین جنگل ها هستند که با توجه به مشکلات معیشتی، عمدتا به شکل کوله باری و حمل با موتورسیکلت به این کار روی آورده اند.

سرهنگ حبیب یاراد بزی در گفت وگو با ایسنا با اشاره به فعالیت بیش از 450 قرقبان در سطح استان، اظهار کرد: نیروهای ما به صورت شبانه روزی برای حفاظت از انفال الهی در عرصه ها جنگلی حضور دارند.

وی تاکید کرد: قاچاق سازمان یافته چوب در استان نداریم اما قاچاق به صورت محدود و به شکل کوله باری، حمل با موتورسیکلت و گاهی اوقات حمل با خودرو انجام می گیرد.

فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی گلستان خاطرنشان کرد: بعضاً شاهدیم که برخی از افراد ساکن در روستاهای حاشیه جنگل اقدام به قطع درختان و قاچاق چوب آنها می کنند.

ضمن اینکه نیروهای ما با هر گونه تخلف برخورد می کنند، از مردم ساکن در این مناطق نیز انتظار داریم که خودشان به صورت خودجوش جلوی این افراد را بگیرند زیرا آثار مخرب قطع درختان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخی حاشیه نشینان جنگل های گلستان در کار قاچاق چوب هستند

برخی حاشیه نشینان جنگل های گلستان در کار قاچاق چوب هستند