مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 دی 1399 ساعت 06:352021-01-05ورزشي

ذوب آهن و سایپا در یک دیدار حساس به مصاف هم می روند


رقابت های مرحله نهایی والیبال بانوان باشگاه های کشور امروز با جدال دو تیم ذوب آهن اصفهان و سایپا تهران آغاز می شود.

- ایسنا/اصفهان رقابت های مرحله نهایی والیبال بانوان باشگاه های کشور امروز با جدال دو تیم ذوب آهن اصفهان و سایپا تهران آغاز می شود.

تیم های ذوب آهن اصفهان، پیکان و سایپا از تهران و شهرداری قزوین، تیم های حاضر در مرحله نهایی لیگ برتر والیبال بانوان کشور هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در اولین دیدار مرحله نهایی این فصل از رقابت های لیگ برتر والیبال بانوان کشور دو تیم سایپا تهران و ذوب آهن اصفهان امروز (سه شنبه- 16 دی ماه) و از ساعت 14:30 در سالن فدراسیون والیبال به مصاف هم می روند.

شاگردان هاشمی در سایپا که این فصل رویایی کار کردند و با اقتدار تمام تیم های همگروه خود را شکست دادند، خود را آماده این دیدار مهم کردند تا بتوانند اولین ارزیابی خود را از تیم مدعی و ریشه دار ذوب آهن داشته باشند.

شهرزاد ریاضی و سمیرا بیگدلی دیگر اعضای کادر فنی سایپا در کنار پوران صابری، مهسا صابری و شبنم علیخانی بازیکنان باتجربه سایپا که به دلیل حضور در تیم های اصفهان شناخت خوبی از سبک بازی ذوبی ها دارند، تلاش می کنند تا در بازی فشار زیادی روی تیم ذوب آهن که بیشترین عناوین را در لیگ برتر از آن خود کرده است، بیاورند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ذوب آهن و سایپا در یک دیدار حساس به مصاف هم می روند

ذوب آهن و سایپا در یک دیدار حساس به مصاف هم می روند