مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 دی 1399 ساعت 06:352021-01-05اقتصادي

کمک به راه اندازی مرکز رشد و نوآوری جهاددانشگاهی توسط پارک یزد


تفاهم نامه همکاری میان پارک علم و فناوری یزد و جهاد دانشگاهی استان یزد با هدف کمک به راه اندازی مرکز رشد و مرکز نوآوری جهاددانشگاهی توسط پارک یزد منعقد شد.

- ایسنا/یزد تفاهم نامه همکاری میان پارک علم و فناوری یزد و جهاد دانشگاهی استان یزد با هدف کمک به راه اندازی مرکز رشد و مرکز نوآوری جهاددانشگاهی توسط پارک یزد منعقد شد.

طبق این تفاهم نامه، جهاددانشگاهی استان یزد متعهد شد خدمات تخصصی مانند بهره گیری از ظرفیت پژوهشگاه و پژوهشکده های همکار جهاددانشگاهی نظیر رویان، ابن سینا، سرامیک و غیره و خدمات آزمایشگاهی و انتقال فناوری را به پارک ارائه کرده و علاوه بر تامین فضا برای استقرار شرکت های مستقر، نیروی انسانی لازم برای همکاری در راه اندازی و انجام امور اجرایی و مدیریتی مرکز رشد و نوآوری را فراهم کند.

پارک یزد نیز علاوه بر در اختیار گذاشتن امکانات خود از قبیل آزمایشگاه ها برای انجام طرح ها و پژوهش های کاربردی، همکاری و مساعدت مالی در برگزاری رویدادهای مختلف کارآفرینی و استارتاپی انجام داده و به نوآوران و فناوران پذیرش شده در مرکز نوآوری و مرکز رشد جهاد دانشگاهی خدمات ارائه می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی پارک علم و فناوری یزد، اولویت دهی در استقرار شرکت های فناور و دانش بنیان جهاددانشگاهی در پارک و صدور مج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمک به راه اندازی مرکز رشد و نوآوری جهاددانشگاهی توسط پارک یزد

کمک به راه اندازی مرکز رشد و نوآوری جهاددانشگاهی توسط پارک یزد