مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 دی 1399 ساعت 06:152021-01-05سياسي

بانوان نقش تاثیرگذاری در فرهنگ و گفتمان دینی رایج در دنیا دارند


پیش نشست مجازی و حضوری همایش قره باغ با موضوع «بررسی تاثیر فرهنگ دینی در تحولات اجتماعی، سیاسی و امنیتی قفقاز و آسیای میانه» به همت اداره کل امور بانوان و خانواده استانداری اردبیل و با همکاری جهاددانشگاهی و اداره کل تبلیغات اسلامی استان برگزار شد.

- ایسنا/اردبیل پیش نشست مجازی و حضوری همایش قره باغ با موضوع بررسی تاثیر فرهنگ دینی در تحولات اجتماعی، سیاسی و امنیتی قفقاز و آسیای میانه به همت اداره کل امور بانوان و خانواده استانداری اردبیل و با همکاری جهاددانشگاهی و اداره کل تبلیغات اسلامی استان برگزار شد.

در این نشست مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری اردبیل با اشاره به نقش تاثیرگذار بانوان در ترویج مباحث فرهنگی و گفتمان دینی، اظهار کرد: امیدواریم این نشست بتواند در ارتقاء آگاهی عمومی، بینش دینی و ارتقاء ذهنیت نسل جوان موثر واقع شود.

فریبا محمدلو با بیان اینکه برگزاری چنین نشست هایی، اهمیت و نقش بانوان را در عرصه های مختلف نشان می دهد، افزود: با توجه به اینکه در حال حاضر 50 درصد از جمعیت را بانوان تشکیل می دهد و مابقی جمعیت توسط این قشر تربیت و هدایت می شوند بنابراین می توان گفت بانوان نقش تاثیرگذاری در فرهنگ و گفتمان دینی رایج در دنیا دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بانوان نقش تاثیرگذاری در فرهنگ و گفتمان دینی رایج در دنیا دارند

بانوان نقش تاثیرگذاری در فرهنگ و گفتمان دینی رایج در دنیا دارند