مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 دی 1399 ساعت 05:352021-01-05اقتصادي

اهدای20 فقره جهیزیه به نوعروسان تحت حمایت کمیته امداد اردستان


20 فقره کمک جهیزیه جمعاً به ارزش 2 میلیارد و 312 میلیون ریال به نوعروسان تحت حمایت این نهاد اهدا شد.

- ایسنا/اصفهان رییس کمیته امداد اردستان گفت: 20 فقره کمک جهیزیه جمعاً به ارزش 2 میلیارد و 312 میلیون ریال به نوعروسان تحت حمایت این نهاد اهدا شد.

ابوالقاسم صادقی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: با کمک خیران و نیکوکاران شهرستان اردستان، امسال تعداد 20 سری جهیزیه به صورت نقد و کالا به نوعروسان تحت پوشش اهدا شد.

وی با بیان اینکه کمیته امداد در ادامه خدمات خود به مددجویان، به ویژه نوعروسان تحت پوشش اقدام به دریافت و اهدا جهیزیه می کند، افزود: کمک های اعطایی در این بخش، پاسخگوی همه نیازهای نوعروسان تحت حمایت نیست، ولی امیدواریم با این کمک ها بتوانیم بخش قابل توجهی از مشکلات جامعه هدف رفع شود.

رییس کمیته امداد اردستان با اشاره به اینکه پرداخت کمک هزینه ازدواج با هدف حمایت بیشتر از مددجویان و ترغیب جوانان به امر ازدواج اجرا می شود، اضافه کرد: خیران و نیکوکاران ضمن پرداخت کمک های نقدی به مددجویان در مناسبت های مختلف، نوعروسان را در قالب کمک هزینه جهیزیه یاری می کنند.

صادقی با بیان اینکه یکی از رویکردهای افزایش کمک به تأمین جهیزیه نوعروسان نیازمند، استفاده از ظرفیت خیران و نیکوکاران است تا بتوانیم کمک های بیشتری را به نیازمندان اهدا ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهدای20 فقره جهیزیه به نوعروسان تحت حمایت کمیته امداد اردستان

اهدای20 فقره جهیزیه به نوعروسان تحت حمایت کمیته امداد اردستان