مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 دی 1399 ساعت 04:352021-01-05پزشكي

شناسایی 1165 بیمار کرونایی در طرح شهید سلیمانی در زاهدان


رییس گروه توسعه شبکه معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: از ابتدای شروع طرح شهید سلیمانی در شهر زاهدان 1165 نفر بیمار جدید شناسایی شدند که بیش از 8000 نفر از اطرافیان در معرض تماس نزدیک با افراد مبتلاء به کرونا مورد رهگیری تیم های مراقبتی قرار گرفتند .

- ایسنا/سیستان و بلوچستان رییس گروه توسعه شبکه معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: از ابتدای شروع طرح شهید سلیمانی در شهر زاهدان 1165 نفر بیمار جدید شناسایی شدند که بیش از 8000 نفر از اطرافیان در معرض تماس نزدیک با افراد مبتلاء به کرونا مورد رهگیری تیم های مراقبتی قرار گرفتند که از این تعداد برای 493 نفر تست تشخیص سریع کرونا انجام شد و 128 تست مثبت گردیده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا حامد کیخایی در نشست با همکاران مرکز بهداشت زاهدان در خصوص روند اجرای طرح شهید سلیمانی افزود: همچنین برای 132نفر آموزش های قرنطینه معکوس و مراقبت های در منزل توسط تیم مراقبتی home care انجام شده است.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی زاهدان نیز گفت: با گذشت نزدیک به یکسال از همه گیری کرونا در دنیا، همکاران حوزه سلامت در این مدت زحمات بسیاری در مدیریت بیماری کشیدند که شایسته تقدیر است.

دکتر سید مهدی طباطبایی با اشاره به این موضوع که ساده انگاری باعث هدر رفت زحمات یکساله همکاران حوزه سلامت خواهد شد اف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی 1165 بیمار کرونایی در طرح شهید سلیمانی در زاهدان

شناسایی 1165 بیمار کرونایی در طرح شهید سلیمانی در زاهدان