مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 دی 1399 ساعت 03:502021-01-05ورزشي

استان قم در آینده یکی از قطب های جودو در کشور خواهد شد


رییس فدراسیون جودو با بیان اینکه استان قم از ظرفیت بالا در رشته جودو برخوردار است، گفت: استان قم در آینده با استعداد پروری و تلاش مربیان یکی از قطب های جودو در کشور خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آرش میر اسماعیلی ظهر دوشنبه در حاشیه مجمع انتخاباتی هیأت جودو استان قم با بیان اینکه مجموعه افرادی که در هیئت قبلی برای ورزشکاران فعالیت می کردند از جان و دل توان خود را برای ورزشکاران به کار بستند، کفت: آنها توانستند بهترین عملکرد را در چند ساله گذشته برای استان قم رقم بزنند و همچنین شرایط خوبی را برای جودوی استان قم به وجود بیاورند.

رییس فدراسیون جودو با اشاره به اینکه ما شاهد فعالیت های مؤثر در استعدادیابی و قهرمان پروری و کسب مدال در رده های پایه در جودو استان قم در سال های گذشته بودیم، افزود: این همان اصولی است که مدنظر فدراسیون جودو و ورزش کشور است.

وی با تاکید بر اینکه باید سرمایه گذاری در رده های پایه در فعالیت های آتی هیئت جودو در استان به عنوان یکی از برنامه های اصلی عوامل جدید قرار بگیرد، ادامه داد: تداوم حمایت و سرمایه گذاری در رده های پایه پتانسیل مطمئنی برای قهرمانی و آینده جودو استان قم و کشور ایجاد خواهد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استان قم در آینده یکی از قطب های جودو در کشور خواهد شد

استان قم در آینده یکی از قطب های جودو در کشور خواهد شد