مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 دی 1399 ساعت 20:452021-01-04فرهنگي

جوادی: انتخاب های جایزه جلال را نقد کنید


یکی از بهترین شیوه های اعتنا به جایزه جلال نقد است بنابراین انتخابها باید مورد نقد و بررسی قرار گیرند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار کتاب و ادبیات خبرگزاری فارس، آیین پایانی و اعلام برندگان سیزدهمین دوره جایزه ادبی جلال آل احمد دوشنبه (15 دی ماه ) در شبکه چهار سیما به صورت زنده پخش شد.

  * جوادی: تکثر جایزه خوب است، اما شناسنامه جوایز و هیات داورانی که آثار را انتخاب می کنند مهمتر هستند بر اساس این گزارش، محسن جوادی معاون فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در این برنامه اظهار داشت: کرونا موجب شد برگزاری این جایزه ادبی به تلویزیون برسد اما ما از این مسئله استقبال می کنیم، تا در آینده هم از فرصت رسانه ملی برای چنین جوایزی بهره مند شویم.

جوادی در بخش دیگر متذکر شد: همانگونه که در اساسنامه جایزه جلال آمده هدف اصلی این جایزه ادبی ارتقای زبان فارسی و ادبیات ملی و ایرانی است این در حالی است که هر کدام از جوایز یک گام در ارتقای زبان فارسی برمی دارند.

از سوی دیگر بزرگداشت پدید آورندگان آثار پیش رو بر عهده جایزه جلال است از این رو باید ببینیم در این هدف موفق بوده ایم یا نه؟ معاون فرهنگی وزیر ارشاد با بیان اینکه یکی دیگر از اهداف جایزه جلال این است که آثار باید بدیع باشد  تصریح کرد: در جایزه جلال باید دقت شود که داستان و روایت به نحوی استفاده شود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جوادی: انتخاب های جایزه جلال را نقد کنید

جوادی: انتخاب های جایزه جلال را نقد کنید