مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 دی 1399 ساعت 20:452021-01-04اقتصادي

بازرسی های پاییز و کشف 49 انبار احتکار کالا در لرستان


سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان از کشف 49 انبار احتکار در سه ماهه اخیر به منظور اجرای قانون ثبت کالا در سامانه جامع انبارها خبر داد.

- ایسنا/لرستان سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان از کشف 49 انبار احتکار در سه ماهه اخیر به منظور اجرای قانون ثبت کالا در سامانه جامع انبارها خبر داد.

بختیار رازانی 15 دی ماه، اظهار کرد: به همین منظور با همکاری بازرسان سازمان صمت، سپاه، بسیج، اتاق اصناف و تعزیرات حکومتی استان 37 انبار در خرم آباد و 12 انبار در دیگر شهرستان ها کشف شده است.

وی تصریح کرد: ارزش کالاهای ضبط شده در استان حدود 20 میلیارد تومان است که جمع تخلفات اصناف در خرم آباد 15 میلیارد تومان و کالاهای احتکار شده شهرستان های استان نیز حدود پنج میلیارد تومان بوده است.

سرپرست سازمان صمت لرستان خاطرنشان کرد: در انبارهای کالا انواع لوازم خانگی، روغن خوراکی، لاستیک، باطری خودرو، پکیچ، لوازم یدکی خودرو، دارو و کالاهای اساسی مانند شکر و برنج و دیگر اقلام خوراکی احتکار شده کشف و ضبط شده است.

رازانی با بیان اینکه طرح بازرسی از انبارهای کالا در لرستان به صورت دائمی ادامه خواهد داشت، تأکید کرد: تمام دارندگان انبار باید لیست و فهرست کالاهای خود در انبارها را در سامانه جامع انبارها را به ثبت برسانند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازرسی های پاییز و کشف 49 انبار احتکار کالا در لرستان

بازرسی های پاییز و کشف 49 انبار احتکار کالا در لرستان