مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 دی 1399 ساعت 19:052021-01-04ورزشي

اخذ 3 امتیاز از هوادار کار سختی بود


سرمربی تیم فوتبال آرمان گهر سیرجان گفت: گرفتن سه امتیاز از هوادار واقعاً کار سختی بود و بچه های تیم ما دست به کار بزرگی زدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، قاسم شهبا عصر دوشنبه بعد از برد 2 بر 1 تیمش برابر تیم هوادار تهران در نشست خبری در مورد تیم هوادار تهران اظهار داشت: بازی سختی با تیم خوب هوادار بود، تیمی که مدعی صعود هست، از نظر من یکی از بهترین تیم های امسال است.

سرمربی تیم آرمان گهر در راستای نیمه اول این بازی گفت: نیمه اول بچه ها با توجه به اینکه ما به 3 امتیاز نیاز داشتیم، خیلی با کیفیت بازی کردند و به گل هم رسیدیم، موقعیت خوب خلق کردیم و بازی خیلی خوبی انجام دادیم.

وی در رابطه با نیمه دوم این دیدار هم بیان کرد: در نیمه دوم با توجه به اینکه شرایط طوری رقم خورد که از 2 گل مان محافظت بکنیم و 3 امتیاز بازی را بگیریم، قطعاً استرسی در بچه ها به وجود آمد و کلاً بازی را به عقب کشیدیم، به نوعی که توپ و میدان در دست تیم هوادار بود.

شهبا گفت: در هر صورت بچه ها با تلاشی که کردند و دفاع خوبی که انجام دادند، توانستیم 3 امتیاز بازیِ واقعاً حساسی را بگیریم، من باز تاکید می کنم 3 امتیاز گرفتن از هوادار واقعاً کار سختی بود که بچه ها تیم ما دست به کار بزرگی زدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اخذ 3 امتیاز از هوادار کار سختی بود

اخذ 3 امتیاز از هوادار کار سختی بود