مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 دی 1399 ساعت 17:302021-01-04ورزشي

صنایع رویه ی چادرملو در ایفای تعهدات اجتماعی به مردم را دنبال کنند


عضو شورای اسلامی شهر اردکان با بر شمردن اقدامات قابل تقدیر شرکت صنعتی و معدنی چادرملو در کشور، استان یزد و شهرستان اردکان، رویه جدید این شرکت در ایفای تعهدات اجتماعی در راستای حفظ و احیای سلامت مردم را ستود و از دیگر صنایع خواست رویه جدید این شرکت را دنبال کنند.

- ایسنا/یزد عضو شورای اسلامی شهر اردکان با بر شمردن اقدامات قابل تقدیر شرکت صنعتی و معدنی چادرملو در کشور، استان یزد و شهرستان اردکان، رویه جدید این شرکت در ایفای تعهدات اجتماعی در راستای حفظ و احیای سلامت مردم را ستود و از دیگر صنایع خواست رویه جدید این شرکت را دنبال کنند.

جواد شاکر با اشاره به سرعت گرفتن طرح عظیم مجموعه ورزشی تفریحی شهید سلیمانی در شهرستان اردکان، افزود: خوشبختانه براساس صحبت های اخیر مدیر مجتمع صنعتی چادرملو، این طرح پیشرفت 26 درصدی داشته و سالن استخر نیز به آن اضافه و پیشرفت فیزیکی آن تا سال 1400 به 50 درصد خواهد رسید که نویدبخش اتفاقات خوبی در اردکان خواهد بود.

وی انتقاد به صنایع آلاینده و بی توجه به مسئولیت اجتماعی شان را حق مردم و نمایندگان آنان خواند و خاطرنشان کرد: تعهد به تشکیل باشگاه فرهنگی ورزشی برای شهرستان و حمایت از تمامی رشته های ورزشی از جمله قول های مساعد این بخش صنعتی است و دیگر صنایع شهرستان نیز باید از آن الگو گرفته و حمایت م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صنایع رویه ی چادرملو در ایفای تعهدات اجتماعی به مردم را دنبال کنند

صنایع رویه ی چادرملو در ایفای تعهدات اجتماعی به مردم را دنبال کنند