مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 دی 1399 ساعت 16:552021-01-04سياسي

نایسر، میزبان کارزار بزرگ فرهنگی مبارزه با اعتیاد است


مدیر عامل جمعیت همیاران سلامت روان اجتماعی کردستان گفت: در برنامه ای مستمر و چند روزه کارزار بزرگ فرهنگی ـ رسانه ای مبارزه با اعتیاد در سنندج برگزار می شود.

- ایسنا/کردستان مدیر عامل جمعیت همیاران سلامت روان اجتماعی کردستان گفت: در برنامه ای مستمر و چند روزه کارزار بزرگ فرهنگی ـ رسانه ای مبارزه با اعتیاد در سنندج برگزار می شود.

سمیرا زارعی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: چهارشنبه هفته جاری برای اولین بار شاهد برگزاری رویداد بزرگ فرهنگی با عنوان کارزار رسانه ای پیشگیری از اعتیاد در نایسر خواهیم بود.

وی افزود: این برنامه با حمایت و به همت معاونت توسعه و پیشگیری اداره کل بهزیستی استان کردستان برگزار خواهد شد.

مدیرعامل جمعیت همیاران سلامت روان اجتماعی گفت: این کارزار به مدت چهار روز و با همکاری جمعیت همیاران سلامت روان اجتماعی کردستان، موسسه فرهنگی رسانه ای افق و سازمان مردم نهاد نوای باران برگزار می شود.

وی خاطر نشان کرد: این برنامه تنها مختص به نایسر نیست و چند روز اول آن در این منطقه شاهد اجرای برنامه ها خواهیم بود و در روزهای بعدی به سایر مناطق شهر سنندج خواهیم رفت.

زارعی همچنین گفت: در روز چهارشنبه که آغاز برنامه ها در نایسر خواهد بود از 22 نفر از فعالین و موثرین حوزه کاهش آسیب های اجتماعی نایسر تقدیر می شوند و طی احکام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نایسر، میزبان کارزار بزرگ فرهنگی مبارزه با اعتیاد است

نایسر، میزبان کارزار بزرگ فرهنگی مبارزه با اعتیاد است