مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 دی 1399 ساعت 16:102021-01-04سياسي

اهدای عناوین جهانی شهر منبت و شهر صنایع دستی به شیراز و آباده


آیین اعلام رسمی شهرها و روستاهای ملی صنایع دستی با حضور تعدادی از استانداران و شهرداران برگزار و گواهینامه شهر جهانی منبت برای آباده و شهر جهانی صنایع دستی برای شیراز، - اهدای عناوین جهانی "شهر منبت" و "شهر صنایع دستی" به شیراز و آباده ایسنا/فارس آیین اعلام رسمی شهرها و روستاهای ملی صنایع دستی با حضور تعدادی از استانداران و شهرداران برگزار و گواهینامه شهر جهانی منبت برای آباده و شهر جهانی صنایع دستی برای شیراز، به استاندار فارس اعطاء شد.

طی مراسمی که با حضور وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی برگزار شد، عناوین شهر جهانی منبت به شهر آباده و شهر جهانی صنایع دستی به شهر شیراز تعلق گرفت و گواهینامه های مربوطه توسط مونسان به استاندار فارس و شهردار شیراز اعطاء شد.

استاندار فارس در این مراسم گفت: محصولات صنایع دستی و هنرهای سنتی میراثی کهن و ماندگار در ایران بزرگ بوده که پیوسته سفیران راستین این مرز و بوم در سراسر جهان است و غنای میراث کهن فرهنگی و طبیعی ایران را در طول تاریخ بر همگان روشن ساخته و رشد و تحول آن بر کسی پوشیده نیست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از استانداری فارس، عنایت الله رحیمی افزود: فارس یکی از پایگاه های اصلی فرهنگ و هنر و یکی از مناطق دارای سرمایه های انسانی هنرمند و صنعتگر از انواع اقشار، اهمیت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهدای عناوین جهانی شهر منبت و شهر صنایع دستی به شیراز و آباده

اهدای عناوین جهانی شهر منبت و شهر صنایع دستی به شیراز و آباده