مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 دی 1399 ساعت 14:502021-01-04سياسي

تجلیل فرمانده نیروی هوایی ارتش از پرسنل بهشت زهرا(س)


فرمانده نیروی هوایی ارتش، با بیان اینکه اقدامات سازمان بهشت زهرا (س) در مدیریت بحران کرونا در اوج گمنامی انجام می شود، گفت: ثواب اقدامات کارکنان بهشت زهرا کمتر از ایثارگران نیست.

- فرمانده نیروی هوایی ارتش، با بیان اینکه اقدامات سازمان بهشت زهرا (س) در مدیریت بحران کرونا در اوج گمنامی انجام می شود، گفت: ثواب اقدامات کارکنان بهشت زهرا کمتر از ایثارگران نیست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازهمچنین در قدردانی و بزرگداشت ایثارگری عزیزان شاغل در بهشت زهرا (س) ما غفلت کردیم و آمادگی داریم تا از این عزیزان که در خط اول مبارزه با کرونا هستند، تجلیل و تکریم کنیم.

امیر نصیرزاده با اشاره به اینکه ارتش و به ویژه نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در کنار کارکنان زحمتکش و گمنام سازمان بهشت زهرا (س) است، ضمن اعلام آمادگی برای هرگونه همکاری و همراهی در این شرایط سخت و بحرانی ابراز کرد: ما در کنار شما هستیم و به امید خداوند ارتش در کنار شما حضور دارد تا با تدبیر و کوشش پرسنل سازمان بهشت زهرا (س) از این بحران به سلامت عبور کنیم.

فرمانده نیروی هوایی ارتش در ادامه با قدردانی از همکاری صمیمانه مدیریت سازمان بهشت زهرا (س) در تکریم و تعظیم به خانواده های شهدای نیروی هوایی ارتش گفت: کاملاً مشهود است که بهشت زهرا (س) در سال های اخیر متحول شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجلیل فرمانده نیروی هوایی ارتش از پرسنل بهشت زهرا(س)

تجلیل فرمانده نیروی هوایی ارتش از پرسنل بهشت زهرا(س)