مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 دی 1399 ساعت 14:052021-01-04ورزشي

برداشتن بار ورزش از دوش دولت با حمایت از بخش خصوصی


نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی با اشاره به لزوم ورود بخش خصوصی به ورزش، گفت: باید دست فعالان و سرمایه گذاران بخش خصوصی را بگیریم و از آن ها حمایت کنیم و اگر این مهم محقق شود، - ایسنا/خوزستان نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی با اشاره به لزوم ورود بخش خصوصی به ورزش، گفت: باید دست فعالان و سرمایه گذاران بخش خصوصی را بگیریم و از آن ها حمایت کنیم و اگر این مهم محقق شود، دیگر بار ورزش فقط روی دوش دولت ها نخواهد بود.

سید احمد آوایی در حاشیه بازدید امروز، 15 دی ماه معاون وزیر ورزش از ورزشگاه مجدیان دزفول، اظهارکرد: وزیر ورزش مدتی پیش با من تماس گرفت و عنوان کرد که دستور داده ام هر چه سریع تر یعنی تا پایان سال جاری ورزشگاه مجدیان دزفول به اتمام برسد.

البته باتوجه به علاقه آقای تقی زاده معاون وزیر ورزش به توسعه و گسترش ورزش، به نظر من هر چقدر بخش خصوصی را در ورزش فعال کنیم موفق خواهیم بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی بیان کرد: همانطور که خیرین مدرسه ساز و فرهنگی و سلامت داریم باید در بخش ورزش هم مردم را تشویق به کمک کنیم.

ضمن این که باید دست فعالان و سرمایه گذاران بخش خصوصی را بگیریم و حمایت کنیم که اگر این مهم محقق شود، دیگر بار ورزش فقط روی دوش دولت ها نخواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برداشتن بار ورزش از دوش دولت با حمایت از بخش خصوصی

برداشتن بار ورزش از دوش دولت با حمایت از بخش خصوصی