مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 دی 1399 ساعت 12:352021-01-04اقتصادي

استعلام لحظه ای قیمت بیمه های خودرو (شخص ثالث و بدنه)


شاید شما هم تابحال بارها نام های انواع بیمه خودرو مانند بیمه شخص ثالث و بدنه را شنیده اید؛ اما شاید درباره آن ها اطلاعات کامل و درستی در اختیار نداشته باشید که باید از آن مطلع باشید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبازرگانی استعلام بیمه شخص ثالث و بدنه اطلاعاتی را در اختیارتان قرار دهیم؛ بنابراین توصیه می شود ادامه متن را از دست ندهید تا با چنین موضوع مهمی به خوبی آشنا شوید.

بیمه شخص ثالث چیست؟ یکی از انواع بیمه های اجباری برای دارندگان وسیله نقلیه است که در جهت جبران خسارت های مالی و جانی وارد شده به شخص ثالث مورد استفاده قرار می گیرد.

توجه داشته باشید که شخص اول بیمه گزار است که مالک خودرو نیز به حساب می آید، شخص دوم شرکت بیمه مورد نظر شما به حساب می آید که تحت نام بیمه گر شناخته می شود و شخص ثالث در واقع شخص آسیب دیده در یک حادثه رانندگی است.

اکنون با توجه به آنچه گفته شد، اگر شخص ثالث در زمان حادثه دچار خسارت های جانی و مالی شود، دیگر نگرانی برای شخص دوم وجود نخواهد داشت؛ البته به شرط آنکه فرد بیمه شخص ثالث را داشته باشد؛ بنابراین می توان گفت این بیمه در واقع بیمه ای به حساب می آید که خسارت های ناشی از حادثه و فوت را پشتیبانی و جبران می کند، اما بیمه شخص ثالث چه خسارت هایی را پوشش می دهد؟ پوشش های بیمه شخص ثالث چیست؟ طبق آنچه در متن گفته شد، بی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استعلام لحظه ای قیمت بیمه های خودرو (شخص ثالث و بدنه)

استعلام لحظه ای قیمت بیمه های خودرو (شخص ثالث و بدنه)