مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 دی 1399 ساعت 12:152021-01-04سياسي

3 روستای بدون بیکار در سطح استان سمنان وجود دارد


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان از شناسایی سه روستای بدون بیکار با اقدامات انجام شده در راستای اشتغال و توسعه روستایی در سطح استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، منوچهر فخری در نشست شورای روستایی و عشایری استان سمنان که ظهر دوشنبه در استانداری سمنان تشکیل جلسه داد با اشاره به اقدامات صورت گرفته در راستای توسعه روستایی، نگهداشت جمعیت و ارتقای اشتغال روستایی در سطح استان، بیان کرد: هم اکنون سه روستای بدون بیکار در سطح استان شناسایی شده است.

وی با بیان اینکه طرح روستای بدون بیکار در روستای جودانه میامی، دهملای شاهرود و محمد آباد میامی با موفقیت به انجام رسیده است، افزود: هر کدام از این روستاها با مزیت های خاص خود در زمینه دامداری، مصنوعات چوبی و همچنین پیراهن دوزی، امروز به قطب تولید روستایی استان بدل شده و دیگر هیچ جوان بیکاری ندارند.

معاون استاندار سمنان با بیان اینکه این روستاهای بدون بیکار تجربه خوبی در سطح استان سمنان هستند که می توان آن را به دیگر نقاط و روستاهای کشور نیز تعمیم داد، گفت: توسعه و آبادانی روستاها و مهاجرت معکوس دو پدیده مهمی است که در بستر اشتغال و اقتصاد میسر می شود و لذا در این طرح ها، به موضوعات مذکور اشاره ویژه شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

3 روستای بدون بیکار در سطح استان سمنان وجود دارد

3 روستای بدون بیکار در سطح استان سمنان وجود دارد