مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 دی 1399 ساعت 12:002021-01-04سياسي

دیپلماسی عزت مداری ما در گروی تداوم راه حاج قاسم است


نماینده ولی فقیه و رییس سازمان اوقاف و امور خیریه صبح امروز در آیین آغاز ساخت بنای یادمان شهیدان سپهبد حاج قاسم سلیمانی با بیان اینکه در همه تحلیل های غرب از منطقه نام حاج قاسم می درخشد و او به تنهایی و با مکتب خود جنگ با استکبار را در منطقه پیش برد، - گفت:دیپلماسی عزت مداری ما در گروی تداوم راه حاج قاسم است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از سازمان اوقاف و امور خیریه، آیین آغاز ساخت بنای یادمان شهیدان سپهبد حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس و همرزمان شان صبح امروز (دوشنبه، 15 دی ماه) با حضور مهندس محمد جلال مآب ، رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات و جمعی از شخصیت های لشکری و کشوری و اصحاب رسانه در محل دریاچه شهدای خلیج فارس برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی خاموشی طی سخنانی در این مراسم با اشاره به عمر محدود و کوتاه انسان ها، اظهار کرد: خداوند در قرآن می فرماید: کلُّ مَنْ عَلیها فَان وَ یبقَی وَجْهُ رَبَّک ذوالجلالِ والاکرامِ ، یعنی هر چه در این کره خاکی است از بین رفتنی است اما چطور انسانی ابدی می شود و خداوند، کون و مکان را در خدمت او درمی آورد؟ رییس سازمان اوقاف و امور خیریه ادامه داد: انسانی که محدود به زمان و مکان و قدرت و امکانات است اگر با انگیزه الهی حرکت کند، به چنین مقامی دست می یابد و طرف معامله خدا قرار می گیرد و مشتر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیپلماسی عزت مداری ما در گروی تداوم راه حاج قاسم است

دیپلماسی عزت مداری ما در گروی تداوم راه حاج قاسم است