مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 دی 1399 ساعت 11:552021-01-04اقتصادي

21میلیارد ریال عملیات اجرایی آبخیزداری برای میامی در دست اجرا است


رییس اداره منابع طبیعی میامی بابیان اینکه 21 میلیارد ریال عملیات اجرایی آبخیزداری برای این شهرستان در دست اجرا است، گفت: این حوزه های آبخیز در روستاهای ارمیان و قدس قرار دارند.

- محمدعلی رضایی در گفتگو با خبرنگار مهر ، ضمن بیان اینکه آبخیزداری ازجمله طرح های 9 در 99 منابع طبیعی برای شهرستان میامی انجام می شود، ابراز داشت: 21 میلیارد ریال عملیات اجرایی آبخیزداری برای میامی در دست اجرا است وی ضمن بیان اینکه این حوزه های آبخیز در روستاهای ارمیان و قدس قرار دارند، افزود: کل حجم عملیات بندهای خاکی در دو حوزه به حجم 62 هزار و 900 مترمکعب عملیات خاکی است.

رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان میامی بابیان اینکه عملیات بیولوژیک در 50 هکتار از حوزه های آبخیز شهرستان اجراشده است، ابراز داشت: این عملیات مواردی نظیر، بذرپاشی و کنتور فارو را شامل می شود که در حوزه های آبخیز مذکور سال جاری به اجرا درآمده است.

رضایی ضمن بیان اینکه بیشترین مشارکت را در حفظ عرصه های طبیعی مردم بر عهده خواهند داشت، در ادامه تصریح کرد: به این منظور نیروهای بومی و جوامع محلی به کار گرفته شدند.

وی بابیان اینکه در راستای اجرای طرح تفکیک اراضی ملی از مستثنیات کمربند حفاظتی در یک کیلومتر از مرز اراضی حوزه ارمیان اجراشده است، افزود: این طرح 20 پایه بنچ مارک بتون


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

21میلیارد ریال عملیات اجرایی آبخیزداری برای میامی در دست اجرا است

21میلیارد ریال عملیات اجرایی آبخیزداری برای میامی در دست اجرا است