مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 دی 1399 ساعت 11:402021-01-04دانش

برگزاری سومین مرحله از جشنواره رویش در دانشگاه فنی و حرفه ای مازندران


رییس دانشگاه فنی و حرفه ای مازندران گفت: سومین جشنواره رویش دانشگاه فنی و حرفه ای که مصادف با نهمین جشنواره ملی رویش وزارت علوم، تحقیقات و فناوری است، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساری، امیر حیاتی رییس دانشگاه فنی و حرفه ای استان مازندران در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه جشنواره رویش به صورت سالیانه و به عنوان تجلی توانمندی ها و اقدامات کانون های ادبی هنری، فرهنگ و اندیشه، دینی و مذهبی، دانشگاه های سراسر کشور برگزار می شود.

وی افزود: ویژگی های کانون های دانشجویی، بسترساز بروز علایق و سلایق استعدادهای جوانان دانشجو در کنار کسب دانش و تجربه است، اهتمام نسبت به پویایی کانون ها علاوه بر افزایش نشاط اجتماعی دانشگاه، موجب ارتقای مهارت های اجتماعی دانشجویان می شود.

حیاتی تصریح کرد: میزبانی این جشنواره بزرگ و با اهمیت، باعث افتخار ما است و امیدوارم بتوانیم این میزبانی را در حد کفایت که مورد انتظار است، رعایت کنیم و در همه حوزه های جشنواره عملکرد مثبتی را داشته باشیم.

دبیر اجرایی سومین جشنواره رویش ادامه داد: هدف اصلی ما از میزبانی جشنواره رویش، تقویت بخشی از شخصیت های پنهان دانشجویان است تا بلوغ فکری و معنوی آن ها در این فضا اتفاق بی افتد و لایه های پنهان شخصیتی دانشجویان را در زمینه های هنری، فرهنگی و اجتماعی پوشش دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری سومین مرحله از جشنواره رویش در دانشگاه فنی و حرفه ای مازندران

برگزاری سومین مرحله از جشنواره رویش در دانشگاه فنی و حرفه ای مازندران