مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 دی 1399 ساعت 11:352021-01-04سياسي

اجرای طرح هر مسجد یک حقوقدان در زندان های فارس


مدیرکل زندان های فارس تاکید کرد که طرح هر مسجد یک حقوقدان با جدیت و در یک برنامه زمانبندی شده، در تمام زندان های استان اجرا شود.

- اسحاق ابراهیمی در جلسه شورای راهبردی طرح هر مسجد یک حقوقدان دادگستری فارس بیان کرد: اجرای این طرح در زندان ها و ارائه مشاوره های حقوقی به زندانیان، برکات خوبی داشته که با حضور مستمر قضات، اثرات این طرح بیشتر خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از اداره کل زندان های فارس، ابراهیمی همچنین با قدردانی از رؤسای دادگستری ها، دادستان ها و قضات ناظر در زندان های استان، افزود: در اجرای طرح پایش زندانیان، قضات و معاونین دادستان های استان همکاری خوبی داشته اند و انتظار می رود مراجع قضایی نسبت به بررسی کاربرگ های ارسالی اهتمام جدی داشته باشند و پاسخ کاربرگها را اعلام کنند.

ابراهیمی اضافه کرد: با برنامه ریزی منسجم، لازم است بازدید قضات از زندان ها و ملاقات چهره به چهره با زندانیان به صورت مستمر تداوم یابد.

او همچنین به انعقاد تفاهم نامه همکاری با کانون وکلا، بسیج حقوقدانان اشاره و از همکاری بسیج حقوقدانان در اعزام مشاوران حقوقی و دندانپزشکان به زندان های استان قدردانی کرد.

معاون قضایی و فرهنگی دادگستری فارس نیز در این جلسه گفت: خدمت به خلق ارزش فراوانی دارد و خدمت به کسانی که در بند هستند و فراهم کردن زمین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح هر مسجد یک حقوقدان در زندان های فارس

اجرای طرح هر مسجد یک حقوقدان در زندان های فارس