مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 دی 1399 ساعت 11:302021-01-04سياسي

پیام دختر حاج قاسم سلیمانی خطاب به ملت فلسطین


غزه امروز (دوشنبه) شاهد برگزاری مراسم ویژه سالگرد شهادت سردار سلیمانی بود و دختر این شهید پیامی خطاب به ملت فلسطین فرستاد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، امروز (دوشنبه) به مناسبت اولین سالگرد شهادت سردار قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس ، محمود الزهار عضو دفتر سیاسی حماس در این مراسم گفت، سردار سلیمانی در عراق شهید شد زیرا اعتقاد داشت که سرزمین مسلمین حد و مرزی ندارد.

وی افزود، سردار سلیمانی در حمایت از رزمندگان مقاومت بر این اساس که آنها از مبانی امت دفاع می کنند، کوتاهی نکرد و تفاوتی در حمایت کشورش از پیروان مذاهب اسلام قائل نبود.

الزهار تأکید کرد، شهید سلیمانی مردی بود که به اصول اسلامی اعتقاد داشت و جانش را در راه قدس تقدیم کرد.

عضو جهاد اسلامی خالد البطش عضو دفتر سیاسی جهاد اسلامی هم گفت، شهید سلیمانی در سازماندهی تشکیلات نظامی در نوار غزه از همه گروه های فلسطینی شریک بود، صدها بلکه هزاران مجاهد برای آموزش فنون جنگی داوطلب شدند و این آموزش ها را به خوبی فرا گرفتند.

پیام دختر حاج قاسم سلیمانی به ملت فلسطین بر اساس گزارش فلسطین الیوم، زینب دختر حاج قاسم سلیمانی پیامی به ملت فلسطین از طریق همین مراسم فرستاد و گفت، شهید سلیمانی به فرزندانش دشمن ‎شناسی را یاد داده و عشق به فلسطین و قبله اول مسلمانان در قدس ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام دختر حاج قاسم سلیمانی خطاب به ملت فلسطین

پیام دختر حاج قاسم سلیمانی خطاب به ملت فلسطین