مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 دی 1399 ساعت 11:152021-01-04سياسي

اگر از جنگ ننویسیم، دشمنان علیه ما خواهند نوشت


سردار سلیمانی برای نگارش کتاب «ایرانیان آمدند» پیشنهاد کرد از روایت های مردمی و برگرفته از تفکرات عاشورایی استفاده کنم.

- امیرمحمد عباس نژاد گفت: سردار سلیمانی برای نگارش کتاب ایرانیان آمدند پیشنهاد کرد از روایت های مردمی و برگرفته از تفکرات عاشورایی استفاده کنم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، به مناسبت نخستین سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، ویژه برنامه خاتم سلیمانی از سلسله نشست های تخصصی ادبیات مقاومت به همت اداره کل کتابخانه های عمومی استان تهران با حضور امیرمحمدعباس نژاد نویسنده و پژوهشگر ادبیات پایداری و خانواده شهید شهروز مظفری نیا مسئول تیم حفاظت شهید سلیمانی، یکشنبه 14 دی ماه در فضای مجازی برگزار شد.

لزوم ذائقه شناسی در ادبیات مقاومت و پایداری در این نشست امیرمحمد عباس نژاد با اشاره به ادبیات پایداری از این نوع ادبیات به عنوان یک ژانر مهم یاد کرد و گفت: مقاومت شاکله ادبیات پایداری است و رویکردش با مقاومت، آزادگی و حق جویی است و ادبیاتی که هم اکنون ذیل ادبیات مقاومت تولید می شود همه برگرفته از ادبیات عاشورایی است.

این نویسنده با بیان اینکه ما در ادبیات اسارت، شاهد رزمنده بدون اسلحه در مقابل نیروهای تا بن مسلح هستیم و روابط انسانی که در این جا اتفاق می افتد بهترین نوع روابط انسانی است، گفت: شکنجه گری به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اگر از جنگ ننویسیم، دشمنان علیه ما خواهند نوشت

اگر از جنگ ننویسیم، دشمنان علیه ما خواهند نوشت