مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 دی 1399 ساعت 11:052021-01-04اجتماعي

مازوت سوزی نیروگاههای اطراف تهران بر کیفیت هوای پایتخت موثر است


آلودگی هوا از مرز تقسیمات کشوری تبعیت نمی کند و اگر نیروگاه های غرب تهران مازوت بسوزانند، این آلودگی به تهران منتقل می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، پیروز حناچی شهردار تهران در حاشیه آیین آغاز عملیات اجرایی یادمان شهیدان سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس و همراهانشان که صبح امروز در بوستان دریاچه شهدای خلیج فارس برگزار شد در جمع خبرنگاران گفت: در سالگرد شهادت سردار سلیمانی، شهرداری تهران دو اقدام در دستور کار قرار داده است، نخست یادمان سرباز وطن در تپه های عباس آباد و یادمانی در جنوب غربی دریاچه چیتگر برای این شهید و یارانش است.

وی افزود: یادمان سرباز وطن با معماری خاصی از سوی معماران بنام ایرانی در کمتر از یکسال به سرانجام می رسد.

حناچی با اشاره به اینکه مساحت یادمان در نظر گرفته شده برای ساخت یادمان در محدوده دریاچه چیتگر، حدود 2 هزار متر است، و متناسب با مقیاس سطح اشغال 700 متری دارد و مکمل فضاهای گردشگری است، گفت: یکی از ویژگی های گردشگری تهران دریاچه خلیج فارس است به همین دلیل این مکان برای ساخت یادمان در نظر گرفته شد.

وی درباره وضعیت آلودگی هوای تهران نیز گفت: همه ساله در شرایط وارونگی هوا که در دی ماه اوج می گیرد شاهد این وضعیت هستیم، اما آنچه حادث شده افزایش میزان گوگرد است که علت آن سوخت ناقص است که معمولاً در خود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مازوت سوزی نیروگاههای اطراف تهران بر کیفیت هوای پایتخت موثر است

مازوت سوزی نیروگاههای اطراف تهران بر کیفیت هوای پایتخت موثر است