مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 دی 1399 ساعت 10:552021-01-04سياسي

پویش همدلی برای تأمین جهیزیه در گلستان برگزار می شود


سرپرست اداره کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری گلستان گفت: سومین پویش همدلی به منظور تأمین جهیزیه، 15 بهمن ماه در گلستان برگزار می شود.

- ایسنا/گلستان سرپرست اداره کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری گلستان گفت: سومین پویش همدلی به منظور تأمین جهیزیه، 15 بهمن ماه در گلستان برگزار می شود.

شهربانو برهانی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص کمک های مؤمنانه و همچنین سیاست های سازمان امور اجتماعی کشور در به کارگیری مشارکت های مردمی در حمایت از اقشار مستضعف و افرادی که مشاغل آنها تحت تأثیر ویروس کرونا قرارگرفته است، سومین پویش همدلی با عنوان جان ما ایران ما در گلستان شکل گرفت.

وی ادامه داد: این پویش با همکاری تعدادی از دستگاه های اجرایی، تشکل های غیردولتی و سمن های مردم نهاد، به منظور تأمین جهیزیه در تاریخ 15 بهمن ماه برگزار می شود.

سرپرست اداره کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری گلستان هدف از این کار را ترویج و تسهیل فرهنگ ازدواج ساده بین جوانان برشمرد و گفت: اگر ازدواج ساده برگزار شود، قدم های بعدی زندگی آسان تر برداشته خواهد شد.

وی بیان کرد: خیرین، دستگاه ها و تشکل ها می توانند در این امر خداپسندانه که باعث تحکیم بنیاد خانواده می شود، با ما همکاری داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پویش همدلی برای تأمین جهیزیه در گلستان برگزار می شود

پویش همدلی برای تأمین جهیزیه در گلستان برگزار می شود