مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 دی 1399 ساعت 10:502021-01-04فناوري

اعطای جایزه به سه تیم برتر دانش آموزی در الکام استارز


سازمان فناوری اطلاعات ایران به سه ایده برتر دانش آموزی در تینواستارز که بخش دانش آموزی الکام استارز است، جوایز 200 میلیون تومانی اعطا می کند.

- سازمان فناوری اطلاعات ایران به سه ایده برتر دانش آموزی در تینواستارز که بخش دانش آموزی الکام استارز است، جوایز 200 میلیون تومانی اعطا می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، برگزاری بیست و ششمین دوره نمایشگاه بین المللی الکامپ به دلیل شیوع کرونا در کشور منتفی شد، اما الکام استارز که در سال های گذشته، رویداد حضور استارت آپ ها در الکامپ بود، از 29 دی ماه تا 2 بهمن و البته به صورت آنلاین برگزار می شود.

امیر ناظمی -رییس سازمان فناوری اطلاعات- پیش از این به بخش دانش آموزی در الکام استارز اشاره کرده و گفته بود : فعالیت های حوزه آموزش کارآفرینی به دانش آموزان از دو سال پیش توسط سازمان فناوری اطلاعات آغاز شد.

دلیل شروع این کار نیز نیاز کودکان آینده به دو مهارت کلیدی یعنی تفکر انتقادی و کارآفرینی است.

با توجه به اینکه موضوع کارآفرینی به صورت رسمی در کتاب های درسی سهم بالایی ندارد، تصمیم گرفتیم به صورت دوره های کوتاه مدت با همکاری وزارت آموزش و پرورش فعالیت در این زمینه را برگزار کنیم.

وی گفته بود: در طول دو سال گذشته در مجموعه 3015 دانش آموز در این دوره ها شرکت کرده اند و دو کمپ برنامه نویسی هم سال گذشته برگزار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعطای جایزه به سه تیم برتر دانش آموزی در الکام استارز

اعطای جایزه به سه تیم برتر دانش آموزی در الکام استارز