مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 دی 1399 ساعت 10:352021-01-04پزشكي

ضرورت انجام تست تشخیص سریع برای تمامی افرد در معرض تماس نزدیک با فرد مثبت


معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: برای مدیریت و کنترل بیماری کرونا، انجام تست تشخیص سریع برای تمامی اطرافیان فرد مثبت الزامی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان، دکتر سید مهدی طباطبایی در نشست با همکاران مرکز بهداشت زاهدان در خصوص روند اجرای طرح شهید سلیمانی با اعلام این مطلب گفت: با گذشت نزدیک به یکسال از همه گیری کرونا در دنیا، همکاران حوزه سلامت در این مدت زحمات بسیاری در مدیریت بیماری کشیدند که شایسته تقدیر است.

وی با اشاره به این موضوع که ساده انگاری باعث هدر رفت زحمات یکساله همکاران حوزه سلامت  خواهد شد افزود: در حال حاضر با یک بیماری هزار چهره مواجهه هستیم که این ویروس جهش و تغییر رفتار بسیاری دارد، نظام سلامت باید هوشیاری خود را حفظ نماید.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی زاهدان افزود: شناسایی سریع افراد مثبت، غربالگری تمامی افراد در تماس نزدیک با فرد مبتلاء  و نمونه برداری از این افراد و رصد و ایزولاسیون خانگی افراد مثبت از اهداف مهم در مدیریت و کنترل بیماری در گام چهارم بسیج ملی طرح سردار شهید سلیمانی است.

وی گفت: دانشگاه علوم پزشکی زاهدان بیش از دو دهه تجربه موفق در مدیریت بیماری های مختلف با مشارکت داوطلبین سلامت را دارد و استفاده از این ظرف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت انجام تست تشخیص سریع برای تمامی افرد در معرض تماس نزدیک با فرد مثبت

ضرورت انجام تست تشخیص سریع برای تمامی افرد در معرض تماس نزدیک با فرد مثبت