مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 دی 1399 ساعت 10:302021-01-04سياسي

زیرساخت های بهداشتی و درمانی در شهرستان دیر توسعه می یابد


رییس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر از توسعه زیرساخت های بهداشتی و درمانی در دیر خبر داد و گفت: عملیات اجرایی مرکز خدمات جامع سلامت بردخون در دهه فجر امسال آغاز می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سعید کشمیری ظهر دوشنبه در حاشیه بازید از مرکز خدمات جامع سلامت اعلام کرد: اقدامات لازم برای بازسازی مرکز خدمات جامع سلامت بردخون انجام شده است و ان شاالله در دهه فجر امسال کلنگ احداث آن زده خواهد شد.

وی ضمن تقدیر از پیگیری های انجام شده توسط مسئولین گفت: نماینده مردم شریف جنوب استان در مجلس شورای اسلامی، رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان و فرماندار شهرستان دیّر تلاش مضاعفی برای بازسازی و تأمین اعتبار لازم برای مرکز خدمات جامع سلامت بردخون داشته اند که لازم است از همکاری، مساعدت و نگاه ویژه این عزیزان به حوزه بهداشت و درمان تقدیر کرد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر ادامه داد: مرکز خدمات جامع سلامت بردخون در سه طبقه و با زیر بنای هزار و 300 متر مربع و با اعتبار 57 میلیارد ریال در محوطه فعلی مرکز احداث می شود که دارای بخش های بستری موقت، پزشکی و پیراپزشکی است.

رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیّر نیز گفت: در حال حاضر حدود هزار و 800 مترمربع فضای بهداشتی درمانی در بخش بردخون وجود دارد که خدمات بهداشتی درمانی به شهروندان این منطقه ارائه م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زیرساخت های بهداشتی و درمانی در شهرستان دیر توسعه می یابد

زیرساخت های بهداشتی و درمانی در شهرستان دیر توسعه می یابد