مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 دی 1399 ساعت 10:252021-01-04پزشكي

تکمیل بیمارستان 540 تختخوابی چابهار نیازمند توجه بیشتر مسوولان است


معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان چابهار افزود: حوزه بهداشت و درمان، جذب نیروهای انسانی و پزشک، تکمیل پروژه ها و تکمیل بیمارستان 540 تختخوابی نیازمند توجه بیشتر مسوولان است.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان چابهار افزود: حوزه بهداشت و درمان، جذب نیروهای انسانی و پزشک، تکمیل پروژه ها و تکمیل بیمارستان 540 تختخوابی نیازمند توجه بیشتر مسوولان است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا رحمدل بامری در نشست با معاون درمان سازمان تامین اجتماعی در فرمانداری چابهار افزود: از سه سال قبل بیمارستان جدید 540 تختخوابی چابهار کلنگ زنی شده و پیشرفت در حد چند درصدی دارد و شدیدا نیازمند اعتبار برای ساخت و تکمیل است.

معاون درمان سازمان تامین اجتماعی نیز در این نشست اظهار کرد: تامین اجتماعی در ساخت بیمارستان 540 تختخوابی چابهار با سهم 50 درصدی مشارکت می کند تا هر سریعتر این پروژه بهداشتی و درمانی به سرانجام برسد.

ساعات کار درمانگاه شبانه روزی چابهار افزایش می یابد و سعی خواهد شد تا جذب پزشکان متخصص در محل درمانگاه انجام شود.

دکتر امیر عباس منوچهری با بیان اینکه تجهیز آزمایشگاه به امکانات و تجهیزات پیشرفته و همچنین در آینده خدمات سونوگرافی و رادیولوژی به این مجموعه نیز اضافه می شود افزود: مرکز پلی کلینیک در آینده نزدیک در شهر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکمیل بیمارستان 540 تختخوابی چابهار نیازمند توجه بیشتر مسوولان است

تکمیل بیمارستان 540 تختخوابی چابهار نیازمند توجه بیشتر مسوولان است