مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 دی 1399 ساعت 08:202021-01-04سياسي

آخرین مصوبات و تصمیمات کمیسیون ماده 10 احزاب


سرپرست دفتر امور سیاسی وزارت کشور در نشستی آخرین مصوبات و تصمیمات درخصوص فرآیندهای قانونی احزاب و تشکل های کشور ار تشریح کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حمزه امرایی سرپرست دفتر امور سیاسی وزارت کشور و دبیرکمیسیون ماده 10 قانون نحوه فعالیت احزاب و گروه های سیاسی صبح امروز(دوشنبه) در نشستی با اهالی رسانه در رابطه با جزییات و مصوبات یازدهمین جلسه کمیسیون قانون نحوه فعالیت احزاب، اظهار داشت: تقاضای تاسیس مجمع دانش آموختگان نواندیش استان بوشهر در جلسه امروز طرح و با انجام اصلاحاتی در مرامنامه و اساسنامه مورد تایید قرار گرفت و لذا به هیئت موسس ابلاغ می کنیم براساس شرایط قانونی برای مراحل صدور پروانه اقدام کنند.

وی عنوان کرد: دومین دستور کار، تقاضای صدور پروانه حزب اسلامی کار و کرامت استان لرستان مورد تایید کمیسیون قرار گرفت و اصلاحاتی در مرامنامه و اساسنامه که مورد نظر کمیسیون است را به حزب اعلام می کنیم.

دبیر کمیسیون ماده 10 احزاب افزود: سومین دستور کار کمیسیون، تقاضای صدور پروانه فعالیت مجمع ایثارگران متحد پایدار استان اردبیل بود که با انجام اصلاحات مرامنامه و اساسنامه مورد تایید قرار گرفت.

چند گزارش مجمع عمومی داشتیم که طرح و رسیدگی شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین مصوبات و تصمیمات کمیسیون ماده 10 احزاب

آخرین مصوبات و تصمیمات کمیسیون ماده 10 احزاب