مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 دی 1399 ساعت 08:102021-01-04سياسي

برگزاری مراسم گرامیداشت چهلمین سالگرد عملیات «نصر» و حماسه شهدای هویزه


مراسم گرامیداشت و تجلیل از حماسه آفرینان عملیات «نصر» و حماسه کربلای هویزه با حضور جمعی از رزمندگان، آزادگان و خانواده شهدای این حماسه ماندگار به شکل وبینار برگزار خواهد شد.

- برگزاری مراسم گرامیداشت چهلمین سالگرد عملیات نصر و حماسه شهدای هویزه مراسم گرامیداشت و تجلیل از حماسه آفرینان عملیات نصر و حماسه کربلای هویزه با حضور جمعی از رزمندگان، آزادگان و خانواده شهدای این حماسه ماندگار به شکل وبینار برگزار خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در این مراسم شکوهمند که به همت سپاه دشت آزادگان و مجمع پیشکسوتان جهاد و شهادت جبهه سوسنگرد شاخه قم برگزار خواهد شد.

فرماندهان، آزادگان و رزمندگان حاضر در مراسم از سراسر کشور به بیان خاطرات شیرین خود پرداخته و یاد شهدای والامقام این حماسه بزرگ و جاودان را گرامی خواهند داشت.

در 15دی ماه 1359 عملیات نصر توسط ارتش جمهوری اسلامی ایران رزمندگان اسلام و با همکاری نیروهایی از سپاه و بسیج مردمی در منطقه هویزه با هدف بیرون راندن دشمن بعثی اشغالگر از این منطقه ی کشور عزیزمان به اجرا درآمد و رزمندگان موفق به آزاد سازی بخش هایی از منطقه و اسارت حدود 800 نفر و کشته و زخمی کردن تعداد قابل توجهی از نیروهای دشمن متجاوز شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری مراسم گرامیداشت چهلمین سالگرد عملیات «نصر» و حماسه شهدای هویزه

برگزاری مراسم گرامیداشت چهلمین سالگرد عملیات «نصر» و حماسه شهدای هویزه