مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 دی 1399 ساعت 08:052021-01-04سياسي

جمعیت ایثارگران: آیت الله مصباح یزدی گرما بخش محافل دانشجویان و طلاب بود


جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی طی پیامی تاکید کرد:آیت الله مصباح یزدی همچون خورشیدی درخشان گرما بخش محافل دانشجویان و طلاب بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی طی پیامی رحلت آیت الله محمد تقی مصباح یزدی ، را تسلیت گفت.

متن پیام تسلیت جمعیت ایثارگران به این شرح است: اذا مات العالم ثلم فی الاسلام ثلمه لایسدها شیء.

  درگذشت فقیه معظم و فیلسوف مهذّب و استاد متخلّق حضرت آیه الله مصباح یزدی را  به جامعه دینی و علمی، حوزه های علمیه و علاقمندان به علوم اسلامی و انسانی تسلیت عرض می نماییم و برای تعالی روح مطهر ایشان و حشر و نشر با پیامبر اعظم و ائمه طاهرین علیهم السلام دعا گوییم.

  این عالم برجسته در طول حیات شریف خود همواره اهل جهاد حکیمانه، اخلاص در عمل، پارسایی ، پرهیزگاری و سلوک و معرفت بود و در اندیشه دینی، با نگارش کتب مورد نیاز جامعه و تربیت جوانان ودانشجویان همچون خورشیدی درخشان گرما بخش محافل علمی و عملی دانشجویان و طلاب بود.

  جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی این ضایعه را به محضر شریف امام عصر (عج)، رهبر معظّم انقلاب اسلامی ، شاگردان ، علاقمندان و خانواده محترم ایشان تسلیت عرض نموده و موفقیت بیش از پیش حوزه های علمیه و عموم خدمتگزاران را از درگاه الهی مسالت می نماید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جمعیت ایثارگران: آیت الله مصباح یزدی گرما بخش محافل دانشجویان و طلاب بود

جمعیت ایثارگران: آیت الله مصباح یزدی گرما بخش محافل دانشجویان و طلاب بود