مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 دی 1399 ساعت 07:502021-01-04بين الملل

شورای امنیت اواخر ژانویه نشست درباره فلسطین برگزار میکند


وزیر خارجه فلسطین بر وجود اتفاق نظری بین المللی در حمایت از موضعگیری محمود عباس، رییس تشکیلات خودگردان فلسطین در مورد برگزاری کنفرانس بین المللی صلح تاکید کرد.

- وزیر خارجه فلسطین بر وجود اتفاق نظری بین المللی در حمایت از موضعگیری محمود عباس، رییس تشکیلات خودگردان فلسطین در مورد برگزاری کنفرانس بین المللی صلح تاکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری معا فلسطین، ریاض مالکی، وزیر خارجه فلسطین در سخنانی تلویزیونی فلسطین اظهار کرد: (محمود عباس) رییس تشکیلات خودگردان فلسطین از دبیرکل سازمان ملل خواست مسؤولیت های خود را در مورد برگزاری کنفرانس بین المللی صلح بپذیرد و در راستای فراهم کردن مقدمات برگزاری این کنفرانس، رایزنی با کشورهای مربوطه را آغاز کند.

سپس دبیرکل در نامه ای ضمن تایید درخواست رییس تشکیلات خودگردان فلسطین، توافق خود را با آن اعلام کرده و-نوشت که باید این رایزنی ها را آغاز کند.

مالکی در ادامه پیش بینی کرد که این رایزنی ها با آغاز سال جاری میلادی شروع شوند.

وزیر خارجه فلسطین با اشاره به برگزاری نشست جدید شورای امنیت در اواخر ژانویه جاری که ریاست آن را تونس بر عهده خواهد داشت، گفت: فلسطین در رابطه با افزایش سطح مشارکت طرف ها و حضور در این نشست و نیز اینکه تمرکز در نشست آتی بر نحوه درخواست رییس تشکیلات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شورای امنیت اواخر ژانویه نشست درباره فلسطین برگزار میکند

شورای امنیت اواخر ژانویه نشست درباره فلسطین برگزار میکند