مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 دی 1399 ساعت 07:202021-01-04سياسي

نامه نایب رییس کمیسیون اصل 90 مجلس دهم درباره «حیران»


نایب رییس کمیسیون اصل 90 مجلس دهم در نامه ای خطاب به رییس قوه قضاییه به تشریح جزییات حواشی اخیر صورت گرفته در گردنه حیران پرداخت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، ولی داداشی نایب رییس کمیسیون اصل 90 مجلس دهم در نامه ای خطاب به آیت الله رییسی رییس قوه قضاییه به تشریح جزییات حواشی اخیر صورت گرفته در گردنه حیران پرداخت.

متن این نامه به شرح زیر است: با سلام و تحیات الهی احتراماً ضمن عرض تسلیت به مناسبت سالگرد شهید بزرگوار حاج  با عرض تاسف منطقه کوهستانی حیران در شهرستان آستارا و حد فاصل میان دو استان گیلان و اردبیل که از منابع طبیعی و خدادادی و همچنین از مناظر زیبا و جزء مناطق توریستی کشور می باشد، در معرض دست اندازی و تخریب افراد سودجو قرار گرفته است و در همین خصوص صخره معروف قوش داشی که بنابر تاریخ شفاهی و سینه به سینه مردم محلی، محل دفن آثار تاریخی تیمور لنگ از سلسله تیموریان می باشد که مورد غفلت مطالعاتی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی قرار گرفته است و حداقل دستگاه متولی می توانست مطالعات اجمالی را در مورد این احتمال آغاز و نتیجه را به اطلاع عموم نیز برساند.

با توجه به اینکه صخره معروف به قوش داشی حیران در اوائل دهه نود برای احداث و برداشت معدنی سنگ لاشه و شن و ماسه به یک شرکت واگذار گردیده بود و با اعت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نامه نایب رییس کمیسیون اصل 90 مجلس دهم درباره «حیران»

نامه نایب رییس کمیسیون اصل 90 مجلس دهم درباره «حیران»