مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 دی 1399 ساعت 07:152021-01-04حوادث

تاکنون هیچ خسارت جانی و مالی از زلزله بهاباد گزارش نشده


فرماندار بهاباد با بیان این که بررسی میدانی برای دفع خطرات احتمالی ناشی از زلزله دیشب در دستور کار ویژه تیم مدیریت بحران این شهرستان قرار گرفته است ، - محمدمهدی خانی زاده بهابادی در گفت و گو با خبرنگار فارس از بهاباد، در خصوص زلزله دیشب این شهرستان، اظهار کرد: طبق آخرین اطلاعات بدست آمده خوشبختانه تاکنون هیچ خسارت جانی و مالی ناشی از زلزله شی گذشته در روستای مرکزی بهاباد گزارش نشده است.

وی عمق هشت کیلومتری زمین لرزه دیشب در شهرستان بهاباد را دلیل نگرانی اهالی روستاهای همجوار دانست و افزود: روستای بخش مرکزی (کانون زلزله دیشب بهاباد) خالی از سکنه بوده و نزدیک ترین روستا دارای سکنه دائم حدود 20 کیلومتر از کانون زلزله فاصله دارد.

فرماندار بهاباد گفت: بررسی میدانی توسط تیم های امداد و نجات مدیریت بحران و هلال احمر شهرستان برای دفع خطرات احتمالی در دستور کار ویژه فرمانداری این شهرستان قرار گرفته است.

بهاباد شهری در منتهی الیه شرق استان یزد و به فاصلهٔ 200 کیلومتری شهر یزد و 80 کیلومتری شهر بافق، بر روی تپهٔ ماهورهای میان دو رشته کوه با مختصات جغرافیایی 55 درجه و 36 دقیقه طول شرقی و 31 درجه و 33 دقیقه تا 32 درجه و 29 دقیقه عرض شمالی واقع شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکنون هیچ خسارت جانی و مالی از زلزله بهاباد گزارش نشده

تاکنون هیچ خسارت جانی و مالی از زلزله بهاباد گزارش نشده