مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 دی 1399 ساعت 07:052021-01-04اقتصادي

سرقت کابل های برق علت خاموشی گردنه اسدآباد است


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان گفت: سرقت تجهیزات برق علت خاموشی در گردنه اسدآباد است.

- صفر صادقی راد امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار کرد: در چند روز اخیر علت خاموشی قسمتی از محور گردنه اسدآباد نیز سرقت تابلو های برق بوده که خوشبختانه با تلاش مستمر نیرو های راهداری، مشکل این محور برطرف شده است.

وی با بیان اینکه تجهیزات روشنایی مسیر های ارتباطی گرانقیمت هستند ادامه داد: هر ترانس برق مربوط به این مسیر ها 40 تا 50 میلیون تومان قیمت دارد، ضمن اینکه تهیه آن ها نیازمند اعتبار قابل توجه و تامین آن ها نیز در شرایط فعلی دشوار است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای همدان با بیان اینکه سرقت علائم و تجهیزات ایمنی از جمله ترانس و کابل های برق از شبکه روشنایی جاده های استان برای این اداره کل به یک دغدغه تبدیل شده است اظهار کرد: وجود سیستم های روشنایی در مسیر های ارتباطی کیفیت آن ها را افزایش می دهد و به رانندگی ایمن به ویژه در مسیر های آزادراهی که دارای تردد زیاد خودرو و نقاط مه گیر و کولاک گیر هستند، کمک می کند.

وی تأکید کرد: با نیروی انتظامی برای افزایش گشت در خصوص مقابله با سرقت تجهیزات روشنایی مسیر های ارتباطی استان مکاتبه کرده ایم، ضمن اینکه به نیرو های خود در بخش راهداری نیز برای گشت زنی مستمر در این خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرقت کابل های برق علت خاموشی گردنه اسدآباد است

سرقت کابل های برق علت خاموشی گردنه اسدآباد است