مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 دی 1399 ساعت 06:252021-01-04ورزشي

عنابی پوشان مشهدی به دنبال سه امتیاز بازی با سایپا هستند


تیم شهرخودرو در حالی ظهر امروز به مصاف سایپا می رود که بعد از چندین هفته، به دنبال کسب سه امتیاز و برد در این بازی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، ظهر امروز شاگردان سید مهدی رحمتی میزبان تیم سایپا تهران در ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد خواهند بود و باید منتظر ماند و دید که آیا عنابی پوشان مشهدی بعد از چندین هفته می توانند رنگ پیروزی را ببینند یا خیر؟ دو تیم امروز با قضاوت علی بای از ساعت 14:45 دقیقه به مصاف هم می روند و در صورت پیروزی هر کدام می توانند جایگاه خود را در جدول بهبود یابند.

تیم فوتبال شهرخودرو مشهد که هفته گذشته در ورزشگاه یادگار امام مقابل تراکتورسازی تبریز به تساوی بدون گل رضایت داد باید به مصاف شاگردان پورموسوی بروند که آنها هم در هفته گذشته طعم تساوی مقابل صنعت نفت آبادان را چشیده اند و بازی امروز برای هر دو تیم مهم است.

در شش دیدار گذشته دو تیم، سه بار شهرخودرو مشهد پیروز شده، 2 بار بازی به تساوی کشیده شده و تنها سایپا یک پیروزی را در کارنامه خود در دیدار با شهرخودرو در شش بازی گذشته به ثبت رسانده است.

در 9 بازی قبلی تیم فوتبال سایپا بیشترین تساوی را با هفت تساوی کسب کرده است و تنها یک پیروزی مقابل نساجی در هفته سوم با نتیجه یک بر صفر به دست آورده است و در هفته ششم مقابل فولاد خوزستان با نتیجه 3 بر صفر شکست خورده و در جا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عنابی پوشان مشهدی به دنبال سه امتیاز بازی با سایپا هستند

عنابی پوشان مشهدی به دنبال سه امتیاز بازی با سایپا هستند