مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 دی 1399 ساعت 06:252021-01-04سياسي

ورود مجلس به موضوع آلودگی هوای تهران


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، محسن پیرهادی رییس فراکسیون مدیریت شهری مجلس شورای اسلامی در یادداشتی نوشت: کنترل آلودگی هوا به چالش مدیریتی نیمه دوم سال بدل شده است، - رییس فراکسیون مدیریت شهری مجلس آشکارترین عامل در بروز آلودگی هوا را فرسودگی ناوگان حمل و نقل عمومی و عدم جایگزینی سوخت خودرو های دیزلی دانست و گفت که این فراکسیون با ورود جدی به این مهم، حل معضل را با تمام توان پیگیری می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، محسن پیرهادی رییس فراکسیون مدیریت شهری مجلس شورای اسلامی در یادداشتی نوشت: کنترل آلودگی هوا به چالش مدیریتی نیمه دوم سال بدل شده است، به فصل سرما که میرسیم پدیده ی وارونگی عیان می کند که باز هم معضل همچون گذشته به قوت خود باقی است.

در حالی که سالهاست این مسئله ریشه یابی شده و علل ظهور و بروز آن عیان است، برغم روشن بودن صورت مسئله، اما گاه عمل که می رسد با سهل انگاری های صورت گرفته هر بار گره ای تازه بر آن زده می شود و موضوع چنان جلوه می کند که گویی فاکتور جدیدی عامل شکل گیریش شده و روایت داستان تغییر می کند.

جدیدترین روایت از چرایی آلودگی هوای کلان شهرها، سوخت مازوت در نیروگاه ها و پالایشگاه هاست، روایتی که با کمی پرس و جو نادرستی آن ثابت یا دست کم بار اصلی اتهام از گردنش ساقط می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود مجلس به موضوع آلودگی هوای تهران

ورود مجلس به موضوع آلودگی هوای تهران