مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 دی 1399 ساعت 06:152021-01-04سياسي

ثبت نام تاکنون 140 طرح و شرکت در رویداد سکوی پرتاب یزد


مدیر صندوق پژوهش و فناوری استان یزد با بیان این که تاکنون بیش از 140 طرح و شرکت در رویداد سرمایه گذاری 100 استارتاپ در یزد ثبت نام کرده اند، اظهار کرد: - ایسنا/یزد مدیر صندوق پژوهش و فناوری استان یزد با بیان این که تاکنون بیش از 140 طرح و شرکت در رویداد سرمایه گذاری 100 استارتاپ در یزد ثبت نام کرده اند، اظهار کرد: علاقه مندان تا پایان هفته جاری فرصت دارند در این رویداد ثبت نام کنند.

محمد سپهر در جلسه کمیسیون شهر هوشمند و بهبود روش های شورای اسلامی شهر یزد که با حضور اعضای کمیسیون، شهردار و مدیران شهرداری برگزار شد، ضمن اعلام این خبر، از شورای اسلامی شهر و کمیسیون شهر هوشمند در توجه به رویدادهای استارتاپی قدردانی و گزارشی از روند برگزاری این رویداد ارائه کرد.

وی گفت: پیام رویداد سکوی پرتاپ یزد این است که شرکت های نوآور و دانش بنیان که سال ها مشغول فعالیت هستند ایده های خود را که به عمل آورده تجاری سازی کنند، وارد مرحله بزرگتری شده و جذب سرمایه کنند.

سپهر ادامه داد: همه مجموعه ها در رویداد 100 استارتاپ این جایگاه را دارند که ایده های نوآورانه خود را وارد مرحله سرمایه گذاری کنند و هیچ تیمی و هیچ ایده ای به دلیل تامین نشدن مالی و سرمایه گذار بر زمین نمی ماند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت نام تاکنون 140 طرح و شرکت در رویداد سکوی پرتاب یزد

ثبت نام تاکنون 140 طرح و شرکت در رویداد سکوی پرتاب یزد