مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 دی 1399 ساعت 06:102021-01-04سياسي

دشمن شناسی و ولایت پذیری دو خصیصه بارز شهید سلیمانی بود


معاون اجرایی سپاه صاحب الامر (عج) گفت: در دفاع از اسلام باید دشمن شناسی را بلد باشیم و با ولایت پذیری بتوانیم دست دشمنان را کوتاه کنیم و این از خصوصیات بارز حاج قاسم سلیمانی است.

- قزوین – معاون اجرایی سپاه صاحب الامر (عج) گفت: در دفاع از اسلام باید دشمن شناسی را بلد باشیم و با ولایت پذیری بتوانیم دست دشمنان را کوتاه کنیم و این از خصوصیات بارز حاج قاسم سلیمانی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی قرارگاه پیشرفت، عمران و آبادانی سرهنگ حمزه برین به مناسبت سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در جمع بسیجیان، دهیاران و مسئولین بخش رازمیان الموت غربی اظهار کرد: دی ماه به نام شهدای بزرگی همچون شهید احمدی روشن، شهید علیمحمدی و شهید فخری زاده از دانشمندان صنعت هسته ای و سالار شهدای جبهه مقاومت حاج قاسم سلیمانی مزین شده است.

وی افزود: همه شهدای جمهوری اسلامی ایران جان خود را در دفاع از این میهن اسلامی فدا کردند و دین خود را به این نظام ادا کردند.

خون تک تک شهدا در شکل گیری، ثمر گرفتن، استمرار و استقامت این نظام نقش اساسی داشته و دارد.

معاون اجرایی سپاه صاحب الامر (عج) بیان کرد: امروز شهید حاج قاسم سلیمانی نه تنها به عنوان یک فرد بلکه به قول امام خامنه ای به عنوان یک مکتب، یک راه، یک مدرسه درس آموز شناخته معرفی می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمن شناسی و ولایت پذیری دو خصیصه بارز شهید سلیمانی بود

دشمن شناسی و ولایت پذیری دو خصیصه بارز شهید سلیمانی بود