مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 دی 1399 ساعت 06:102021-01-04اقتصادي

افزایش توان صادراتی و بهبود ارزش افزوده ذوب آهن با راه اندازی کوره شماره یک


معاون بهره برداری ذوب آهن اصفهان با اشاره به بهره برداری از کوره شماره یک بعد از 5 سال توقف خاموشی در 23 دی ماه، گفت: با بهره برداری از کوره شماره یک ذوب آهن، - ایسنا/اصفهان معاون بهره برداری ذوب آهن اصفهان با اشاره به بهره برداری از کوره شماره یک بعد از 5 سال توقف خاموشی در 23 دی ماه، گفت: با بهره برداری از کوره شماره یک ذوب آهن، در مجموع سه کوره تولید آنها به 3 میلیون تن خواهد رسید.

مهرداد تولاییان در گفت وگو با ایسنا با اشاره به فعالیت دوباره کوره شماره یک ذوب آهن، اظهار کرد: ظرفیت اسمی تولید کوره شماره یک تقریبا 800 هزار تن است و طی برنامه قرار است در سال 1400 تولید این کوره به 600 هزار تن تولید برسد که این عدد می تواند تولید ذوب آهن را از نزدیک 2 میلیون و 500 هزار تن با دو کوره، به 3 میلیون تن افزایش دهد.

وی با بیان اینکه محصول استخراجی از این کوره چدن است، افزود: طبیعتا درصد زیادی از این چدن می تواند جذب واحدهای فولادسازی شود و پیش بینی کرده ایم که تا سال آینده 2 میلیون و 600 هزار تن فولاد تولید کنیم و بقیه آن را از طریق فروش و صادرات چدن جذب بازار کنیم.

معاون بهره برداری ذوب آهن اصفهان در خصوص دغدغه تامین مواد اولیه کوره شماره یک، تصریح کرد: در کشور هیچ فولادسازی نمی تواند با قاطعیت بگوید که در تامین مواد اولیه مشکلی ندارد، اما خوشبختان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش توان صادراتی و بهبود ارزش افزوده ذوب آهن با راه اندازی کوره شماره یک

افزایش توان صادراتی و بهبود ارزش افزوده ذوب آهن با راه اندازی کوره شماره یک